Onsdag 27/8

2008-08-27 07:50:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon Sverige! Jag har haft ytterligare en usel natt av sömn, fast inatt så tror jag det beror på att Jörgen inte varit hemma så att jag sovit dåligt pga det. Måste vara så, jag hatar att sova utan honom, även om han snarkar väääldigt mycket, han är ju lixom min trygghet, och nu är det bara jag och William hemma. men han kommer ju hem imorron =) Då ska vi pussa massa på våran bejbii :)

Ska väl strax börja plocka iordning lite saker som vi ska ha med oss idag, William ska ju bort till farmor när jag är i skolan, och sen ska han sova där inatt, eftersom jag börjar så tidigt imorn, annars måste jag dra upp han jätte tidigt så det var bättre om han sov där inatt. Kommer jag ha ännu svårare att somna när varken Jörgen eller William är hemma, får se hur det kommer att gåå..

Nej om man skulle plocka ihop lite tvätt, och ge William frukost, hör att han e vaken nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback