Söndag 10/8

2008-08-10 07:59:29 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Nu är det söndag :) Vilket innebär att våran Älskling kommer hem från Strömstad idag, Jaaaa! Vad vi har saknat honom, det känns att vara ensam, även om det inte vart länge, så känns det att inte ha nån att prata med på kvällarna, så ja det har verkligen vart tomt utan honom i helgen, men dom säger ju att det är bra för förhållandet att vara ifrån varandra lite. Får väl se när han ska upp dit och jobba nästa gång, men nu vill jag allt ha han hemma med oss lite.. =)

William väckte mig för en halvtimma sen, då va han hungrig så det var bara att pallra sig upp o göra välling o sen byta blöjja för det lukta skunk milt sagt^^ haha.. Så nu sitter han på sitt rum o leker så fint. *Stolt Mamma* Är glad att det funkar så bra för honom att sova i eget rum, inget gnäll alls, Fast det hade jag inte förväntat mig heller, han är så duktig så min lilla kille =) Idag är det 2 veckor kvar tills han fyller 1 år, tänk bara 14 dagar?!?!?! Min lilla kille ska bli stor :) Tiden har verkligen gått fort, det kan man lugnt säga.. hihi.

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, regnet hänger i luften så ger man sig ut så kommer det säkert börja regna =( Så ja det ser nog ut som att vi håller oss inne idag, fast måste lämna tillbaka filmen innan kl 18, men då får Jörgen köra mig ist :P haha.. Nej nu blev det massa onödigt babbel igen^^

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Gomorrn!

Fin blogg!

/e

2008-08-10 @ 08:15:18
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: MammaE

Naaw vad gott att det går bra emd eget rum :-)

Jaa de växer de små liven vår "lille" är ju heeela 6 månader idag :-S

VART tar tiden vägen måntro?! Kändes som det va nyss man satt och hade ont och bara ville ha ut den lille ju!

Ha en fin söndag trots regn!

Kramikram

2008-08-10 @ 08:29:39
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: E. Riley Page

Så lite så

2008-08-10 @ 09:59:43
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Noomi

Hehe ja ska åka till t-ås i mon o känna efter lite...så pirrigt =)



Åh vad fin bloggen blev =) sååå fina kort på er alla.

Gott att lilleman e så duktig o kan sova i eget rum nu då.. han känner sig trygg =)

2008-08-10 @ 14:30:51
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback