Söndag 3/8

2008-08-03 11:17:16 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Då var det återigen tråkig söndag =/
William vaknade vid 07.30, så då gick jag upp och gjorde välling, sen gick vi upp så pappsen skulle få sova eftersom han var hemma runt 04 imorse =/ Han va ju iväg och spelade igår. Så vi gick upp och bytte blöjja, prinsen fick sina ögondroppar och sen lekte vi och busade, kastade boll, o lekte med bilarna :) Vid 10-tiden satte vi oss o skulle mysa i soffan lite, det tog inte ens 2 minuter innan han slockna^^ Så han va nog tröttis!

Jörgen gick upp för en liten stund sen, så han fick berätta lite om hur det gick igår och så.. :) Det hade iaf gått bra och dom va så nöjda med han så =) Alltid skoj att höra när nån är nöjd med ens jobb man gjort. William sover fortfarande, så idag ska vi nog inte hitta på så mycket, jag ska tvätta i eftermiddag/kväll, så vi tar nog bara en mysdag här hemma som lilla familjen.

Ikväll är det även dags för Rocky att komma hem igen, Jörgens pappa börjar jobba imorn, så då får han "flytta" hem igen.. Imorn ska vi även besikta bilen, eller ja Jörgen ska, tidigt tidigt på morgonen i Vara. Hoppas innerligt att den går igenom, fast jag tvivlar lite på det. =/ men men.. Om man skulle börja fundera på vad William ska äta till lunch..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha, dom är verkligen toppen =)=)

Tuva äter ju bara 120 ml än så länge men kan tänka mig att de inte kommer räcka när hon blir stor och smaskar välling istället hehe ..



Allt bra med er annars?



Kraamar

2008-08-03 @ 11:28:36
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh stackars lilla sötnosen =/ Hoppas han blir bra snart ..

2008-08-03 @ 11:45:22
Postat av: Jessica

Ojj, de va jag som skrev förra inlägget haha

2008-08-03 @ 11:46:06
Postat av: Madelene

Hej! Jag kan när som..säg bara en dag..är sjukskriven och hemma i två veckor till då kan jag när som=)

2008-08-03 @ 22:05:58
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback