Torsdag 14/8

2008-08-14 07:41:14 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon, jag är upp med tuppen idag.. Klockan ringde vid 7, och jag snoozade bara en gång, sen gick jag upp, satte upp håret i en liten kalufs, o slängde på lite smink, så man ser lite sånär ut och inte som en sleten mamma, hör att William börjar piggna till inne i sitt rum, så jag ska ge han lite välling innan jag försöker mig på att äta frukost, min mage är inte van att äta så här tidigt, men känner att jag måste försöka när jag ska vara i skolan varje dag nu ett tag framöver. Iaf försöka få i mig ngt på morronen även om det kanske inte är en bamsefrukost.

Mia åker hemifrån sig 8.30 o kommer hit o hämtar upp mig, så då åker vi till skolan, hon ska oxå läsa komvux men inte samma kurser som mig, men vi kankse ses på luncherna iaf ^^ , då har man nån att äta med. Usch vad jag kommer sakna min William =( Känns redan nu jobbigt att vara ifrån han, men han får några roliga timmar tillsammans med pappa ist, bläää va det känns jobbigt! Separations ångest på hög nivå känner jag nu.

Nu ska jag ta upp min prins o pussa lite på honom ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Lovely

Ser att du länkat min gamla blogg ^^ om du kan så får du byta till nya ;) Kram

2008-08-14 @ 10:05:41
URL: http://welons.se
Postat av: Anna

hoppas d går bra för dig idag..

2008-08-14 @ 11:04:55
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback