Utmaning - 8 Sanningar

2008-08-04 08:49:34 Tidsfördriv
» Kommentarer(2) «


Regler: Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De åtta sanningarna:

1.
Jag är livrädd för getingar
2. Jag har dåligt tålamod
3. Jag är egentligen väldigt lat
4. Jag är en riktig godisråtta
5. Jag kommer inte alls överens med min familj!
6. Jag älskar att sjunga när ingen är hemma^^
7. Jag tål inte när folk smaskar
8. Jag vill ha sjukt många barn, en riktigt stor familj ♥

Jag utmanar, Ullis, Frida, Jessica, Christina & Linda

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Det med getingarna och godisråttan är ju saker du skrivit förut i din blogg så det vet ju dina läsare ;)

2008-08-04 @ 09:25:17
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Natta

men hon är ju lite äldre med =)

2008-08-04 @ 21:23:19
URL: http://familjencedergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback