Williams första barnkalas :)

2008-08-21 20:15:18 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ja då var det första barnkalaset klart :) Skoj va det, men skönt nu när det är över. hehe.. och det är tyst o lungt i hemmet igen. Först på plats va Åsa & barnen, av dom fick han en JÄTTE stor boll, (som hans dels blev livrädd för) och en jätte tuff tröja. Sen kom Malin, Tuva & Emma, av dom fick han en jätte fräsig larv så trycker man på den så åker den iväg, den va jätte omtyckt av William, han blev jätte ledsen så fort nån annan lekte med den, Av Madde & Linnéa fick han massa olika typ magnetklossar, o dom var jätte roliga att leka med, kröp runt med dom typ hela tiden, av Elin & Naima fick han en magnetkran med klossar =) Av linda & Mio, fick han kritor och ritblock, och av Therese, Mirabell & Memphis fick han en boll och lite småbilar, Stort tack för alla presenterna, vi & William blev jätte glada!

Sen gav sig våra gäster av en efter en, och kvar var bara Åsa & Therese, tyckte att William va lite varm så jag gick och tog tempen på han, visade på 39,1 =/ Mammas kille e sjuk, så jag gav han en alvedon.. Sen när det va läggdags så klädde jag av han o tog tempen igen, då visade den på 39,3 så då hade den gått upp =( Han åt lite välling o sen somnade han hos pappa. Så imorn blir det ingen skola för min del.. Får ringa imorn o berätta att William är sjuk.

Jobbigt och tråkigt om han ska gå o bli sjuk nu =( Får hoppas att det sjunker snart och han blir frisk min lilla goding. Men det har vart en kul dag iaf, och det är huvudsaken, nu ska jag gå o se om jag kan få ngt vettigt i magen, endast ätit en smörgås på hela dagen..




     


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ååå...vilka söta barn;)

2008-08-21 @ 20:26:25
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å, ett stort GRATTIS till lilla William på ett års- dagen!!! =D

2008-08-21 @ 21:42:38
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sandra

oops var visst inte igår, sorry :P

2008-08-22 @ 10:48:45
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback