Fredag 19/12

2008-12-19 09:16:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon kära läsare =)

Som sagt inget dagis för William idag, ringde när jag hade vaknat och personalen tyckte det va bra att vi höll han borta från magsjukan. Vi vill verkligen inte ha det nu. Så nu ska William inte till dagis förän i början på Januari. Till dess får han leka med mamma och pappa på dagarna och sakna sina dagiskompisar. Blir ju roligare då när dom ses igen! Vid 8 kom pappsen hem och hade med sig tvättlappar *behövligt* Så blir de när man har en klantig mamma.. =P


William ska få vara hos sin faster Carina en stund idag..  Jag ska till Överby med Sandra och ev Emma och titta efter kläder till nyår. Jag ska faktiskt ha klänning har jag tänkt mig. Jag äger faktiskt inte en enda klänning som passar iaf! Alla klänningar jag har hade jag innan jag blev gravid med William, och det är ju som sagt ett tag sen. Sen dess har man ju blivit, lite tjockare, lite bredare, mycket mer fett som hänger ut varstans =P Då får jag allt köpa mig en ny! Och det är ju inte fy skam det heller!


Ikväll ska Jörgen åka till Tanumstrand och jobba =( Tråkigt för oss.. Men får väl köpa nåt gott att mumsa på ikväll så jag inte känner mig helt ensam! Detta är iaf sista helgen förutom nyår då som han är inbokad där. Ska bli skönt att få en helg snart med honom, det känns som att det var väääääldigt längesen. Jag ska alldeles strax klä på mig och gå ut med Rocky. Tror han kan va lite nödig, men jag måste borsta mitt hemska hår först innan jag gör nåt annat! =P


Nej nu ska jag bege mig ifrån dumburken ..


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är en tokboll Marie, du är inte alls fläskig och bred. Du är ju jätte fin.



ä vad trist att han inte är hemma denna helgen häller. Du får ju säga till honom och skärpa dig. Hihi!



Ses sen och då tar jag även med era våtservetter =)

2008-12-19 @ 09:38:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback