Fredag 26/12 ~ Annandagen

2008-12-26 19:58:26 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hejsan hoppsan!

Dagen idag har enbart bestått av mys, lek och bus.. William väckte mig vid 8 idag, gick upp och gjorde välling och bytte blöja, och efter en stund somnade vi om igen, vaknade vid 11 typ, och då va lunchtime för William .. Va han busade, skulle sjunga o ha sig samtidigt som han åt, haha .. Min trollunge!


Vid 13-tiden kom Jörgen hem, men det va inte mycket vi såg av honom, för han va så trött så han gick o la sig nästan med en gång.. Sen ställde jag mig och lagade middag, blev spagetti och köttfärssås idag =) Mums.. Samt att jag har haft tvättstugan så där har jag sprungit upp och ner hela eftermiddagen..  hehe.. Men nu finns det rena kläder iaf.  Jörgen körde ner mig till hemmakväll för att hyra film, kom hem med 3 st, Sex and the City, Barnhemmet och Batman - The dark Knight. Hoppas någon utav dom är bra.. =)


Så strax lägger jag mig i soffan och glor på film hela kvällen lång, får se hur många jag orkar med, innan jag somnar , hehe =D Känns verkligen inte som fredag idag, utan rättare sagt söndag.. =D Ha en fortsatt trevlig fredag kväll..




Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tycker att Sex and the City är jätte bra :)



Sen barnhemet och batman vet jag inte, men däremot har jag hört att barnhemet är jätte läskig:P

2008-12-26 @ 21:30:52
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Haha ja han är allt väldigt lurig och påhittig den :)

Hur har eran julhelg varit?

Kraam

2008-12-27 @ 10:05:01
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Va skönt..

Våran jul var också lugn och skön. Såå lyckad:)

2008-12-27 @ 13:47:42
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommit fram till att det kanske inte var en sån bra idé när vi inte vet om Johannes får nått jobb eller inte. Så ska köpa mig en bärbar dator istället för endel av pengarna :)

2008-12-27 @ 19:04:37
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback