Hemmadag

2008-12-16 20:48:54 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallååå Hejsan!

Då börjar denna dagen lida mot sitt slut.. Ja ska nog börja kvällensinlägg med att skryta lite om mig själv, mest för att jag känner mig så himla stolt över min prestation, fick VG i engelskan, hade hon kunnat sätta MVG så hade jag fått det *stolt stolt* Men jag kan få MVG i betyget nästa termin när jag läser Engelska A, ska kämpa för att få det också! =) Nu väntar ja bara på att man ska få reda på vilket betyg det blir i svenska, tanken är att vi ska få reda på det imorron, men då är vi hos veterinären med Rocky, så jag får vänta tills dom skickar hem det.

Men jag hoppas på ett Godkänt där iaf, men vi får se.. =)


Efter att vi hämtat William på dagis, åkte vi hem och hade myspys.. William dansade så sött o det kan ni ju se här nedan, han ser ut som ett litet fyllo =D HAHAHA.. Min lilla gospelle. Jörgen lagade blodpudding till oss idag, mums! William tyckte det va gott, och även Rocky fick smaka lite granna. Är ju så himla synd om våran lilla vovve, men imorn ska doktorn titta på han iaf, så får vi hoppas att han snart blir bra i sin lilla tass.. *tykka synd om*


Nu har jag iaf JULLOV! Så nu kan vi ut o hitta på en massa skoj =) Bara o säga till .. Ringde dom om lägenheten idag, som ja bävat för detta samtal.. grejjen är den att jag har sjukt svårt att ringa såna samtal, telefonfobi? Kan man kalla det så? Anw, så fick jag det gjort, stängde in mig i sovrummet (för att ingen skulle höra) o tanten pladdra på som bara den, vi får iaf tillträde den 28:e januari, dagen innan kommer det en städfirma o städar lägenheten, tänk om man kunde ha den lyxen!


William somnade strax efter 7 idag med.. Ja han är väl tröttis min sötnos.. =) Fast han har lagt sig vid i ganska många nätter nu. Han brukar ju vilja vara uppe till 8 iaf utan problem men ja.. vill han sova då så får han väl sova då.. Imorn är det dagis för William, och på eftermiddagen är det fika hos Sandra & Loke =D Hon hade ju bakat massa gott julgodis som jag hoppas att vi får smaka på =D *Hihi*


Nej nu ska jag sluta pladdra och kika på TV lite granna.. !! =D

William hade gjort sånt fint kort på dagis till mamma & pappa =)



Våran sötfiiis =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ditt jätte fina betyg : D

2008-12-16 @ 21:56:16
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese & Hampus

Jätte grattis till ditt fin, fina betyg : D

2008-12-16 @ 21:57:32
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Naw va fint julkort han hade gjort:-)

2008-12-16 @ 21:59:40
URL: http://mammtilltvabusar/sondag
Postat av: Sandra

Grattis till betygen å gud så sött julkort :D ses imorrn

2008-12-16 @ 22:10:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback