Onsdag 3/12

2008-12-03 08:37:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon, God Morgon! =)
Gud va jag har sovit inatt, som en stock.. Men när kl va 8 ropade William på sin mamma och ville byta blöja o få frukostvällingen, i samma veva kom Jörgen hem på rast och åt lite han med och tog med sig Rocky så han slipper vara ensam i så många timmar (han lämnar honom hos sin mamma) Jag har nationella i engelska idag med, fast idag ska vi skriva en text om n åt, men det ska nog gå bra tror jag! =D Vi får hoppas det iaf. hehe..

Annars har jag faktiskt ingenting planerat idag, vilket jag måste säga är ganska skönt, att få ta dan som den kommer. Bara leka med William och mysa med honom, ja för det finns inget bättre än få han i min famn och bara hålla om honom, han gör mig så lycklig <3 och är det finaste jag har, trots att han går mig på nerverna ibland. Men han är ju min lilla bebi, trots att han inte så liten längre, utan faktiskt ganska stor, det är så himla skoj att följa alla hans framsteg från födseln tills nu, och det är helt otroligt hur fort det har gått.. =)

Nu känner jag att det är dags att byta blöjja igen, för det luktar BLÄÄÄÄ... William stinker!! haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback