Öppna Förskolan

2008-12-15 21:17:00 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallå Hallå =)

Vi kom iväg till ÖF idag, Rocky fick vara hemma och vila tassen. Inte bra för han att springa runt en himla massa nu när det fortfarande blöder. Vi har vart helt desperata efter en veterinär som kan ta sig an honom, då vi inte har så himla gott ställt just nu, då Jörgen har en månads innestående lön så behövde vi ett ställe där vi kunde få ta på räkning så länge. Det va ju nästintill omöjligt, men jag gjorde en chansing att ringa Rockys vanliga veterinär. Vanligtvis kommer man ALDRIG fram via telefon utan får skicka ett fax. Men tro det eller ej jag kom fram. Och givetvis skulle vi få ta räkning, får troligtvis kommer hans lilla tass behöva sys. Och ja då kommer dom få söva honom, för annars går det aldrig, när dom tom får ge lugnande när klorna ska klippas. Han är lite busig våran vovve, sist va det nån som fick en hård munkorg i huvvet, typ Williams farfar.. *så det kan gå*



Min "lilla" storebror


På ÖF va vi en himla massa idag =) Emma & Amelie kom på slut tappen men hann med att fika med oss iaf =) Inte kan dom missa fikat, höjdpunkten på hela ÖF ju. Idag bakade vi pepparkakor, ett jätte stort hjärta. Fast William hade sönder vårat när vi skulle åka hem. Så det har hans gottesugna mamma mumsat i sig. =) *Smaskens*


William har vart hemsk sen när vi kom hem, kastat alla leksaker, och han kastar dom ju inte dåligt hårt heller, *morr* lyssnar inte på mig eller Jörgen för fem öre. Så himla tyken är han! Undra vem han kan ha ärvt det av tro? Inte är det mig iaf. Så ja det blev en nattning med en himla massa skrik o bråk idag. Jag blir så himla ledsen när han håller på så, för han är verkligen inte en liten bråkstake, han är ju mammas solstråle, min lilla prins William.


Imorn blir det dagis för den lille herren iaf, det kan ju behövas! Kanske han är lite snällare när han kommer hem imorn, imorn får jag dessutom veta vilket betyg jag kommer få i engelska. =) Ska bli skoj, tror jag behöver prata med min svenskalärare också, men jag jag tror inte att jag kommer bli godkänd, men man ska tänka positivt. =) Nu däremot ska ja snart nana kudden så jag kommer upp imorn bitti =)




William och morbror Hasse =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha är du en liten gottegris marie? Haha! =)



Då håller vi alla tummarna för att du ska bra betyg i både engelskan och Svenskan. =)



Ja, hoppas det är dagis lille William saknar, är nog därför han är lite busig. Hihi

2008-12-15 @ 22:00:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Ni har inte lust att komma på en fika på onsdag? :) Kram Sandra och Loke

2008-12-15 @ 22:21:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja men att äta upp din sons kaka??!! Hahaha

2008-12-15 @ 22:25:03
Postat av: jessica

här är han alltid snäll

2008-12-15 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback