Paket från Jotex

2008-12-18 21:03:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hejsan Hoppsan!

Som ja skrev innan idag så somnade jag så gott efter att jag vart ute med Rocky. Sov fram tills klockan va 12 och då klev jag upp. Väldigt gott att få sova lite måste jag säga, det sker ju inte alltför ofta numera. Vid 14 hämtade vi William på dagis, jisses  va det blåste ute :/ Nej inget väder jag gärna är ute i.. Vi åkte hem en stund och sen frågade Emma om vi ville komma bort o ta en kopp kaffe, tackade vi inte nej till.. Fast då va ju Jörgen tvungen att köra oss, och det gjorde han =) Snäll min älskipälski är va? Emilia och Alvin va hos emma också, jätte trevligt att träffa dom, Emilia ska ju va med på våran nästa tjejkväll, kommer bli hur skoj som helst =) *längtar* men först är det nyårsfirandet som står på schemat =D


Jörgen hämtade oss hos Emma sen, åkte till Sibylla och köpte mat till mig, kände inte för att laga middag idag. Sen svängde vi förbi OKQ8 och hämtade ut mitt paket som kommit från Jotex. I paketet fanns mina julgardiner som jag beställt, samt en "ljusboll" =) Nu ska jag bara hitta en vänlig själ som vill hjälpa mig att stryka dom, eftersom vi inte införskaffat oss ett strykjärn, det måste jag verkligen köpa mig ett. Är ju faktiskt bra att ha.. =D


William somnade runt 7 idag, och imorn blir det inget dagis.. Dom hade satt upp en lapp om att det går maginfluensa nu på dagis, och det är jag faktiskt inte så himla sugen på att William ska få. Och jag hoppas innerligt att vi slipper det. Så ja då får han helt enkelt vara hemma. Det hade ändå varit sista dagen för han att gå imorn innan jul ledigheten, så ja får ringa och berätta det imorgon istället. Ska strax fixa iordning Rocky o gå ut en sväng och sen ska jag trycka i han medicinen innan vi ska sova.. =)


Imorgon är det fredag! =) Jörgen får köpa med sig tvättlappar hem på sin rast vid 8. För jag glömde givetvis våra hemma hos Emma. *klantskalle* Annars funderar jag på att baka julgodis imorgon =) Iaf kola och knäck .. =) Låter det lockande? =) hehe..

Ut me rocky va det ja.. Hejsvejs!



   


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tassar tillbaka... himla söt grabb du med:)

2008-12-18 @ 21:09:10
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag hoppas inte du lämnar han på dagis imorrn, för varken jag eller någon annan här vill ha det, speciellt inte till jul å nyår !

2008-12-19 @ 01:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback