Söndag 21/12

2008-12-21 10:26:46 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallååååå Hejsan!

Japp här sov vi till 9, fast ja William va nog vaken en stund innan, för han sa ingenting, men Jörgen kom upp och skulle gå på toa o då kika han in till honom och då satt han där vaken. Helt knäpptyst! Men jag knallade upp och bytte blöja och gav han välling.. Sen lekte vi en stund innan pappsen ropa på William, och då sprang han in med väldans fart. BUSUNGE!


Dagens planer då? Jo vi ska ta upp julgranen, samt klä den är tanken! Sen vet jag faktiskt inte, laga någon middag idag kanske.. Kanske ta en promenad idag, solen skiner ute ju =)  *myspys* En skön dag med inte så mycket saker att göra, skönt att få slappna av lite tillsammans med familjen =) För nu är ju Jörgen hemma hela dan idag ! =)


Nej om jag skulle göra lite nytta här hemma .. =D


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara kika in och önska god jul! Nu åker jag och familjen till snön.. ha det så gott och ge William en kram ifrån Tuva:)

2008-12-21 @ 13:58:54
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com
Postat av: Åsa

hej hoppas ni får en trevlig jul jag fick ta ledigt idag så vill du ses så hör gärna av er

2008-12-21 @ 14:19:33
URL: http://mammtilltvabusar/sondag
Postat av: Emma

Tack så mycket, vad du är snäll.



Jo visst är det mysigt här hemma men det känns lite rörigt med alla klappar på golvet. Hihi men så är det ju med jul.! =)

2008-12-21 @ 20:20:52
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback