Tisdag 2/12

2008-12-02 12:07:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Hallåå..
Gud va jag va trött imorse, klockan ringde kl 6, men jag snoozade tills den va halv 7, då va de bara att kliva upp och klä på sig, slänga på William lite kläder, och strax därefter va det på med ytterkläderna och knalla iväg till dagis. När vi kom dit brydde sig inte ens William om mig, sprang in till dom andra barnen med en gång. Sen gick jag till skolan, har haft 2 nationella prov i Engelska idag, en läsövning och en hörövning. Båda två va riktigt lätta så jag tror det gick jätte bra där. Trodde faktiskt att det skulle vara svårare. men icke då! =) hehe..  Och sen slutade jag, så jag traskade hemåt i regnet och här sitter jag nu och väntar på att Jörgen ska komma hem så vi ska åka till NÄL.

Han ska lämna tillbaka den där "snarkmojjängen" han fick med sig hem igår, den ska ha mätt hans snarkningar inatt, så vi får hoppas att den visar att det va illa, för det ÄR illa.. Sen behövs det handlas lite oxå såg ja i kylskåpet, kanske vi kan hinna med det innan vi ska hämta William kl 14. Blir ev en sväng hem till Sara med, ska fota henne och dottern Alice, så dom kan skicka in ett  kort till tidningen.. =)

Annars står det inte sådär jätte mycket mer på planeringen idag =) Men nu däremot ska jag ta mig nåt att äta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback