Torsdag 11/12

2008-12-11 06:38:56 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Tänka sig, att detta datumet fast 2006 är en av det lyckligaste datumen i mitt liv för den 11/12 2006 så fick jag ett underbart plus på gravtestet, det va då vi fick veta att William bodde i min mage och att vi skulle bli föräldrar, det va då resan började, o se den har ju inte blivit annat än lycklig?! =)

Som sagt så e jag uppe ganska tidigt idag, ställde klockan på 6, brukar som sagt ta ett tag innan jag kommer upp sängen, ska snart väcka William för han har inte vaknat än, senast halv 8 måste vi ha gått hemifrån, det har kommit mycke mer snö idag, och det snöar en del fortfarande. Jörgen ringde innan och i Göteborg fanns det ingen snö alls :/ Va trist! Ja gillar när det är mycket snö, för annars kan det kvitta.. =)

Idag har jag inte som helst planer mer än att lämna William på dagis, ska be Jörgen hämta ut min telefon idag med. För den kommer idag =) Wiiihoo.. Sen blir det väl bara en massa myspys skulle jag gissa på. Ska nog sova lite när jag kommer hem oxå, för det kan jag faktiskt då =) hehehe..

Kommentarer
Postat av: Amelie

Klart att ni ska komma å se hur de blev :P Men ni får allt ta å vänta tills vi får lite bättre ordning XD Så kan ni komma å dra Mongo i svansen ;)

2008-12-11 @ 10:27:10
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej :) Såg på vädret å de skulle bli rätt så bra väder imorrn.. snö och noll gradigt.. Så vi kan ta en promenad om du vill? :)

2008-12-11 @ 11:26:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: munin

Jag gillar också när det är mycket snö... ÄLSKA snöö!

2008-12-11 @ 12:15:11
URL: http://munin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback