BORÅÅÅÅS !!

2008-02-21 09:16:13 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja snart åker vi :) Har precis matat William och gjort mig iordning så nu ser jag lite respektabel ut ;D haha ^^ inte alla dagar man orkar göra sig "fin" , men idag hade jag lite ork iaf , för Fridas skull , så hon slipper se mig som en slusk , fast dt har hon väl gjort innan iof , via webcam ! ^^ haha ..

Ska ta med mig kameran så jag kan fota , (fotogalen som jag är) Måste ju ta massa fina kort på Phille ! : ) Ja det går inte att låta bli helt enkelt . blir ju att hälsa på bror , & mamma & besöka pappas grav . Sen blir det hem till Frida & umgås med henne & philip så klart : ) Vad annars ?  ♥

Blir nog inte så mkt mer bloggande idag , men annars så skriver jag imorn .. Heeeeeeeeey!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte behöver du göra dig fin för mig, så länge du har tvättat dig mellan tårna så är jag nöjd ;) haha. : ) Jag har precis laddat mina batterier till min kamera också, så nu jävlar :D See you soon honey! LÄNGTAR SOM EN IDIOT! :D

2008-02-21 @ 10:16:08
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback