FIKA

2008-02-05 18:39:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma igen , vi har ju som sagt varit och hälsat på Karro idag och hennes bäbismage , den är ju inte så stor än , men hon är ju bara i vecka 24 än . så den kommer ju allt bli större , ser så mysigt ut när hon satt där med lilla magen , va kände att jag saknade min mage då , men samtidigt så glad att jag har min älskling hos mig :) och att jag slipper den eviga väntan på lill skrutten ! :-)

Vi fikade en hel del , jag hade med mig mjuk pepparkaka som jag shoppade på Hemköp på vägen , sen pratade vi en hel del om allt , mcyket om barn o allt där till .. jag längtar så tills hennes kotte ploppar ut , då har william en kompis att busa med :)

Ikväll blir det tv som står på programmet , kl 19 börjar ju Unga Mödrar , 19.30 är det ju sjukhuset och 21 är det i huvudet på Gynning o det kan man ju bara inte missa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback