GOD MORGON

2008-02-04 10:18:31 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Sovit gott inatt , william har inte pipt en endaste gång , bara sovit som en stock , tror han ärvt min sovargen , jag älskar att sova finns inget bättre tycker jag ! HAHA ^^ Sen blev det att gå upp och få något i magen och för williams del innebar det en tallrik gröt , mumma tyckte han som satt mest o lekte med maten idag , knäppis !
Sen va det mammas tur att få ngt i magen , den kurrade lite , så nu sitter jag här o mumsar på en clementin ^^

Händer för eran del idag ?

Kommentarer
Postat av: Marie

Kikar in om! Det var en söt liten en du har=)

2008-02-04 @ 10:26:16
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com
Postat av: Frida

En clementin? Bra frukost.. Själv äter jag choklad till frukost, ännu bättre! :D Haha. Idag ska jag & Philip till stan & ta spruta :)

2008-02-04 @ 10:26:54
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback