GREY'S

2008-02-20 22:38:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det va ganska kasst avsnittet idag hände inte så mycket mellan karaktärerna som jag hade önskat , men va det högg i mig när dom fick in ett barn vars föräldrars metamfetamin labb hade exploderat o barnet fått i sig knark , o va sen hög o hade abstinens efter detta . stackars lilla barn :/ Det kallar jag dåliga föräldrar ! :/

Wille ville inte alls sova idag , han låg bara o sprattlade och skrattade åt mamma & pappa .. men somnade efter en stund , han känner nog på sig att han ska få träffa massa roliga människor imorn ! :) Jag tror det iaf ^^ .. han väntar nog efter att han ska få leka med Phillepille ;p o röjja runt i hans hus :) Lilla Busen ! =)

Längtar tills imorn , för imorn ska jag besöka pappas grav för första gången .. ♥

image294

   ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: evilina

ooh han är så underbart söt din son.
Jag är säker på att det kommer gå bra för dig imorgon och du kommer att känna en sådan lättnad och det är bra för dig att du tar tag i det. du kommer känna dig bra sen. KRAM på dig.

2008-02-20 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback