HEMMA :/

2008-02-21 22:15:35 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är vi hemma igen o JA dagen har varit helt fullspäckad ;D Men det har bara varit skönt . Jag har bara njutit och känner efter denna dagen att jag vill jag verkligen vill flytta hem till Borås igen . Har känt mig så oerhört glad och lycklig idag ?

Vi var först och träffade min bror Lelle , (vi har inte haft så bra kontakt dt senaste) Men han var så glad över att träffa William o William gillade sin morbror jätte mycket :) Blev en fika på Café Viskan (tror jag det hette) sen blev det hem till mormor o hälsa på , jagade katterna lite som inte alls ville hälsa på oss . Bajskatter! Mamma bjöd oss på resturang Cecil (Kina mat) , o det va super gott , både jag & jörgen blev proppmätta! Var även på kyrkogården och tände ljus för pappa & min syskon! ? .. Känns bra att jag har varit där nu .

Sen åkte vi hem till min Lovely Frida och hälsade på , gud det va super härligt att ÄNTLIGEN träffas , och jag ville inte alls åka därifrån :/ men men .. vi ska träffas snart igen , det har jag bestämt ! :) vi fikade med Fridas goda kakor , cola & choklad . (jag o frida är godisgrisar & sockerberoende enligt vissa) haha ^^ .. Men nu är vi hemma o William har somnat , han har inte sovit mkt idag stackarn , blitt väckt hela tiden :)

             

image302

Pojkarna Buuus ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas jag med att ingen gör. är lite skrajsen. men jag klarar inte av att dra upp den längre. har skadat ryggen och mina knän =/ så det gör skit ont när jag ska dra upp den. kul att du haft det trevligt idag. så ni ska flytta?

2008-02-21 @ 22:31:10
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

förstår, kan nästan tänka mej hur mycket du saknar din mamma och dina vänner där. förresten kolla vagnen nyss. den stod kvar ;)

2008-02-21 @ 22:50:27
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Linda

Ja visst fan var det ? ;)

2008-02-22 @ 09:35:43
URL: http://mammiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback