Hur mycket vet jag om min pojkvän?

2008-02-11 11:17:17 Tidsfördriv
» Kommentarer(2) «


Namn: Jörgen
Ögonfärg: Bruna
Födelsedag: 17 Januari
Klädstil: Jeans & tröja
Hårfärg: Mörkbrun
Favoritfärg: Svart
Favoritmat: Pizza & traditionell husmanskost
Har han färgat håret nån gång? Yes
Har han klippt sig någon gång? Ja
Har han piercat sig? Nej
Dricker han? Ibland så ..
Röker han? Nej , han har slutat
Vad heter gatan han bor på? Torparegatan
Vad har han för mobil? Sony Ericsson
Vad har han för färg i sitt rum? I sovrummet är det grönt iaf ^^
Har han någon/några systrar? Ja, sex
Har han någon/några bröder? Ja, tre
Vilken mat hatar han? Det är väl lever isf ^^
Vad tror du att han skulle göra om han vann en miljon? Köpa nytt hus , ny mobil o resa utomlands med mig!
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Umgås med mig & William
Vad heter hans pappa och mamma? Göte & Lisbeth
Har han bråkat med nån någon gång? Ja
Vad brukar han göra på helgerna? Slappa & umgås med oss
Vad har han för musiksmak? Han gillar de mesta
Hur träffades ni? på Statoil för snart 4 år sen
Vad påminner dig om han? Vet ej ?
Vad var det första du sa till han? "Kan du köpa cigaretter åt mig" HAHA ^^
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Allt möjligt :p
Är han beroende av något? Mig och William (A)
Vad kallar du han? Jörgen
Vad kallar han dig? Marie , hjärtat
Idrottar han? Inte nu längre
Vad har ni gemensamt? En hel del
Om du skulle ge han en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? kläder
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vilka skulle det vara? Snäll , omtänksam  & snygg :)
Gillar du han? Oerhört :) ♥

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

den kostade 500, det är grundpriset :)

2008-02-11 @ 11:53:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Frida

Baby,du är inte online på msn - så jag blir tvungen att skriva det här, jag ska åka strax, ska packa lite sånt nu. :) Hörs ikväll. Ring gärna :D Pusspuss.

2008-02-11 @ 11:59:20
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback