ONSDAG

2008-02-06 10:11:56 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag är det tvätt dag för våran del =/ Inget vidare skoj , men man måste ju tvätta kläder när man har ett kräk barn , jobbigt när han spyr så mycket som han gör , vissa dagar är jätte bra o han spyr inte alls , medans vissa ja då kräks han hela tiden o meningen att ha på han kläder ja känns ganska meningslös . Så jag önksar mig verkligen en egen tvättmaskin då man kan tvätta när man känner för det och när det behövs , o inte behöva boka tid .

Tänkt o bada med William i eftermiddag , han tycker det är skoj att plaska med morsan , han kan göra så mkt mer än vad han kan i sin badbalja :) ja han tycker det är massa skoj när vi badar tillsammans ..
Fick en räkning idag från Borås lasarett för ett läkarbesök jag gjorde 2004 , hmm .. Då va ja typ 16 år , är det inte gratis läkarvård tills den dagen man fyller 20? O det har jag inte fyllt än =/ ..

Kommentarer
Postat av: Hanna

16 dagar! Det är max väl? Dom satte igång dej?
Inne på dag 11 idag. Inte sådär jättekul. Alla mina bekanta blev av med magen kring dag 5-8.
Men den 12e är iaf slutdatum. känns lite lättare :)

2008-02-06 @ 11:14:39
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Aha, för mej blir det 16 dagar. om jag inte snurrat upp mej helt. de sätter igång den 12e. men man kanske kan gå längre än så.. jobbigt det vore.. =/

2008-02-06 @ 11:49:16
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: carina

jo det är gratis läkarvård till 20 år, du får kolla upp det,för du var väl fortfarande skriven i borås då?

2008-02-06 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback