PROMENAD

2008-02-15 19:28:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ååååh va skönt det va att va ute och gå , :) Va ute i nästan 3 timmar o gick . Visst va det kallt men man blev ju varm när man gick , :) Sen blev det hem för det kurrade massor i magen . idag lagade jag potatis och fiskbullar . sen gick jag och william o sov lite , o det va skönt vill jag lova och välbehövligt oxå . Nu sitter jag här och William är med sin pappa och tittar på tv , och jag pratar såklart med Frida i telefon , va annars ? :p

image288

William badar .. ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint du har målat på bilden ^^

2008-02-15 @ 19:53:22
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Nina och Hugo

Tycker det är sjukt egentligen att man måste censurera bilder på ens barn bara för att slippa få en massa korkade kommentarer :/.. Men men.. Jag får också censurera såna bilder på Hugo annars kommer man få kommentarer som "Barnporr!" och sånt sjukt!.. Hoppas allt är bra med er.. kram!

2008-02-16 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback