TISDAG

2008-02-12 09:46:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse vaknade jag tidigt av att William låg och pratade i sin säng , så passade perfekt skulle ju ändå upp o ringa till tandläkaren , så nu fick jag en tid i April ist , hade ju hoppats att det hade funnits lite tidigare , men men . skit samma ! sen gick vi o la oss igen o vaknade lite efter 9 :) Så nu sitter min bråkstake o tittar på tv med pappsen o jag sitter o kikar på lite andra saker på nätet :p

Ska snart ta o gå ut med rocky oxå . Ska bara orka ! haha ^^

Vad ska ni göra idag ? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag ska åka och shoppa på lindex i eftermiddag men känner jag mig rätt så blir de mest till Tore jag handlar. Haha, fast det är mitt presentkort.

2008-02-12 @ 11:23:42
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback