UPDATE

2008-02-09 22:11:58 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Hur fan kunde Krister Sjögren gå vidare till globen!? Jag fattar inte det , att Amy Diamond gick vidare förstod man ju , det va ju en helt klart svängig o dansvänlig låt men "I Love Europe" , vilket skämt ! Hann vann ju enbart bara för att han heter Krister Sjögren och inget annat . Fanns ju inte många låtar som va bra iaf , botten napp enligt min åsikt ! ..

Nu är det Titanic på tv , så jag ska gå o kika på den .. :) William sitter redan o tittar så jag ska göra han sällskap med lite kramar :)

Tycker ni rätt låt vann ? Om inte vilken skulle vunnit?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ingen av dom va bra ! Michael Michailof skulle gått vidare å velvet :)

2008-02-09 @ 22:30:42
Postat av: Nathalie

fast björn gustavsson va ju sjukt rolig
:P

2008-02-09 @ 23:35:08
Postat av: Angelica

Pudlarna och velvet skulle gått vidare.
Tror det var många gammlingar som tittade igår, därav varför krister sjögren gick vidare.

2008-02-10 @ 09:58:29
URL: http://angelicahakanssonling.blogg
Postat av: jessica

det var la en massa kåta pensionärer som ringde å rösta på christer sjögren haha =P

2008-02-10 @ 13:40:42
Postat av: Anonym

det är det som kallas schlager men det fattar inte "småbarnen" en låt i melodifestivalsammanhang ska vara en låt som man kan ta till sig och som fastnar och man sen går och nynnnar på

2008-02-10 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback