5 MÅNADER

2008-01-24 13:22:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ouff vilken natt säger jag bara .. Vaknade vid halv ett o hade sån smärta , sån jävla mensvärk så det var inte sant , fan va ont dt gjorde =( Så det blev att gå upp o ta en tablett o sen försöka härda ut det onda , somnade kanske vid 3 tiden . o sen vaknade William vid 4 tiden , o låg o snacka , men han fick ligga kvar o prata o han somnade om efter en liten stund .

Så imorse tog J William o gick upp o gav han torr blöja o gav han mat så jag fick sova lite till eftersom jag inte sovit alls mycket inatt . Så vid elva steg jag upp ur sängen och satte mig och åt lite frukost , men hann inte få i mig så mycket innan jag började må illa =/ BLÄÄÄÄ ...

Idag är William 5 Månader , stora killen nu ju ! Fan va tiden går fort nu . Tycker inte alls att det känns som att det var 5 månader sen vi låg på förlossningen o krystade ;p haha .. Men det va det juu .. Nu ligger han i gymmet o sprattlar lite , dock kommer han inte vara sysselsatt där säskilt länge . Men en liten stund iaf .

Nu ska jag fixa med lite annat .. Busa med lilleman kanske ? :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback