ALLT EN TJEJ VILL HA

2008-01-27 21:52:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu sitter jag o kollar på den filmen , den går på TV3 . Finns ju inte så mycket annat att titta på ! :p
William sover för natten , la ner han i sängen för en stund sen , han va så trött mitt hjärta så hoppas att han sover länge inatt så jag får sova länge ;D hahah .. Imorn är det dags för ett besök hos BVC , så då får vi veta hur mycket plutten väger o hur lång han är . Han ska även få sin 5-månaders spruta . Hoppas han inte blir alltför lessen =/ Vet ju själv hur jag blir när det gäller sprutor , *Skräck*

På torsdag åker vi till Stockholm med , verkar som vi ska åka med Birka ist för Viking Line nu .. Ska bli skoj . :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

5;månaders spruta ? :S
Är det inte 3 & 6 månader =

2008-01-27 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback