ENSAM HEMMA ..

2008-01-15 16:40:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja just nu är jag ensam hemma , det va längesen man var helt ensam .. eller aah Rocky är hemma så helt ensam är jag inte :p Men det är lite skönt faktiskt , J är ute o går med William , men dpm kommer väl hem snart , håller på att tvätta oxå , o rocky är så snäll o hjälper sin matte . Han älskar att springa ner i tvättstugan med mig . Fast jag förstår inte varför han tycker att det är så skoj ? Men han gillar ju det , så skall inte ta det ifrån han .. Annars så hittar man inte på så värst mkt , bara slappar o njuter lite .. Men saknar allt mina pojkar ! Ni är det underbaraste i mitt liv !

Jag är så lyckligt lottad så det finns inte , har fått lyckan att bli mamma till världens underbaraste lilla pojk , o få vara sambo med världens bästa kille ! o matte till den goaste hund som finns . Ni är mitt liv <3 Älskar er mest i hela världen .

image221

What goes around , Comes all the way back around .. Kom ihåg det !

Kommentarer
Postat av: Mia

de kortet var himla sött=)
SAKNAR ER!

2008-01-15 @ 19:36:27
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback