GRATTIS ÄLSKLINGAR !

2008-01-17 09:57:29 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Grattis Älskling på 33-Års dagen .. <3 Japp idag fyller min älskling år , och William har namnsdag , det är Anton idag :) så Grattis till mina killar på eran dag !

Idag är det torsdag , och snart helg , ska bli gött o vara lite barnledig o bara tänka på sig själv och ha skoj med vänner =) Idag ska vi hem till Jessica , hon ska färga mitt hår , ska äntligen bli av med den satans utväxten , o se lite normal ut i hövvet  . Får ju göra mig lite "fin" inför lördagen . Köpte hårspray o hårmousse igår så jag kan fixa frillan min :p Till den frisyren J tycker är snygg , inte haft den sen Sommaren 2006 , kanske är dags nu då ..

Nej nu kurrar magen så vi ska äta frukost !

Kommentarer
Postat av: Cam

Vad fick J i present av dig och william?

2008-01-17 @ 10:38:41
Postat av: hur var ditt hår sommaren 2006?:)

hur var ditt hår sommaren 2006?:)
Grattis till dina pojkar!

2008-01-17 @ 11:07:28
Postat av: Mia

du fick mitt sms till William vá? de kom jag alltid ihåg innan jag läste de här:D

2008-01-17 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback