KVÄLL

2008-01-10 22:45:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då var det kvällen igen , och William har somnat för natten . Somnade så sött i pappas famn . finns inget som pappas famn för våran lille plutt . Han älskar att somna där . visar väl bara att han älskar sin mamma och pappa och vi älskar han mest i hela världen .. Tänk att vi skapat ett sånt vackert litet barn , det är makalöst .

Jag har precis vart ute och gått med Rocky i skitvädret , regnar en hel del här nu :/ Blää jag hatar regn ! Vill ha sommar och sol ju ! =) hihi .. Imorn är det fredag , gött det , inte för att vi har något planerat men det är aldrig fel med lite helg ju .. Ja jag vet inte vad ja ska skriva mer , helt tom i bollen .. ska gå o krama om min sambo lite nu :)

Kommentarer
Postat av: Christina

somnar eran son alltid i famnen?

2008-01-10 @ 23:07:03
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback