LÖRDAG

2008-01-12 13:08:32 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det lördag , william vaknade vid halv åtta idag , o fick komma och gosa med oss , låg väl kvar i sängen till halv tio ungefär sen gick vi upp så han fick äta , sen var det mammas och pappas tur att få lite i magen . Sen tog jag & William ett bad tillsammans , ja o jävlar va han plaskar , hehe . Tyckte det va super kul o bada med mamma . Sen kom pappsen o tog han så jag kunde få bada ensam i lite varmare temperatur , våran lille älskling har vat lite arg idag , vill absolut inte ha på sig kläder ! Visst är han tokig?

Idag ska vi väl inte göra så mycket , letade som tokar efter ett fäste till kamera stativet , men kom på sen att Patrik hade fof kvar den , efter att han filmade dopet . så letade heeelt i onödan . sen letade vi efter kameraboken , men den är spårlöst borta :/ hmm.. jaja .

Nej , nu ska jag gå o fixa mitt hemska hår ! ..

Vad ska ni hitta på för skoj idag ?

Kommentarer
Postat av: N

Jag har jobbat hela dagen så det var inte alls skoj. Men ikväll blir det bio så det hoppas jag blir roligare. :D

2008-01-12 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback