LÖRDAG

2008-01-19 10:19:19 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då var det äntligen Lördag ! :)
William sov jätte bra inatt från 21-08.30 så har nästan sovit 12 timmar i sträck , så jag känner mig utvilad idag !
Har precis matat William , han va lite hungrig i magen =) Sen gick jag o satte mig här en sväng o Wille är hos sin pappa o tittar på tv .

Tänkte jag skulle gå en sväng med dammsugaren här hemma , eftersom vi får gäster ikväll , och ska dricka alkohol =) William ska sova hos sin favorit faster . Skönt o vara lite barnledig oxå :) o få komma ut , tror vi behöver det , o william får leka o terrorisera sina kusiner , o fastrar o farmor o farfar . 

jaja , det får bli fullt ös ikväll =p

image226

Kommentarer
Postat av: N

Hoppas ni får jättekul! Jag är inte mamma själv, men jag tror helt klart att man måste få vara mamma-ledig ibland så att man orkar med att vara super-mamma alla andra dagar.. :D

2008-01-19 @ 11:42:15
Postat av: Emmelie

Åh så söt! :D

2008-01-22 @ 12:44:28
URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback