MÅNDAG

2008-01-07 11:13:25 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Till Anonym : Kan du inte skriva ditt namn o stå för vem du är så kommer jag inte svara på din kommentar!

Idag vaknade vi vid 9 tiden , så då flyttade jag över William till våran säng så han fick ligga och gosa med oss innan det var dags att stiga upp ur sängen . Så han fick mat o ny blöja för en liten stund sen , och sen somnade han , men han tar nog bara en liten tupplur på en timma typ , han får ladda sina batterier tills i eftermiddag då vi ska till Öppna Förskolan o busa som bara den , fast det är han ju ganska duktig på .
Måste få tag i min barnmorska oxå , så jag kan få nått preventivmedel som funkar för Cerazette och min kropp gick ju inte alls ihop , hade ju mens hela tiden :/ och jag pallar inte att ha dt , plus att mina mens varade i 1,5 vecka när den vanligtvis bara varar i 4-5 dagar . Så sen en månad tillbaka har ja slutat med dom , hoppas att jag kan få några andra utskrivna istället . eller nått annat som funkar .

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mia

var glad att du hade den endast 1,5 vecka p.g.a. p-piller. en annan får ju stå ut i ca 3 månader:S d kallar jag joooooooooobbigt:(
Puss love

2008-01-07 @ 12:16:58
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: C

jag älskar cerazette, har inte haft en enda blödning på typ ett halvår, sen jag började äta det :)

2008-01-07 @ 15:15:25
Postat av: Madde

Välj något som inte innehåller hormoner i stället. Hormon-preventilmedel fuckar gärna upp både kropp och hjärna. Inte alltid men för de flesta. Kopparspiral funkar skitbra här. och gjorde faktiskt inte speciellt ont att sätta in. Du har ju fått barn innan och allt dessutom! ;)

2008-01-07 @ 15:30:03
Postat av: Aki

Hej!
Cerazette funkar inte alls på mig, provade i 2 månader och herregud vad allt va fel, mitt humör och mensen, som sagt vi funkade inte alls, nu har jag Cilest28 och dom funkar hur bra som helst, inga humörsvängningar och inge mens som kommer och går.

Alla har olika kroppar och vissa funkar bättre på andra, bara att prova sig fram.

Kram Aki

2008-01-08 @ 01:04:21
URL: http://akis-dagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback