MÅNDAG

2008-01-21 10:00:20 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja igår gick jag o la mig skit tidigt , william somnade runt 9 tiden , o inte långt efter det kröp jag oxå ner i sängen va så satans trött så orkade inte hålla ögonen öppna , men det va skönt att komma i säng tidigt för en gångs skull . så jag kände mig inte direkt trött när William vaknade vid  8 , så han fick komma till oss och somnade om tills kl va 9 , då gick vi upp o han smaskade i sig lite gröt , har försökt att göra det till rutin att han ska äta gröt varje morgon , men ibland glömmer jag :p

Idag blir det rätt lugnt , kanske ska gå till Öppna Förskolan i eftermiddag .. så William får komma ut o träffa lite andra barn o busa med :p ja vi får se vad vi hittar på . Nått blir det väl , om inte annat så tar vi med oss pappsen ut på promenad ;)

Ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: lotta

Idag ska jag och Milton gå ut på en långpromenad om vädret tillåter! Annars blir det lugnt! ha en bra dag!

2008-01-21 @ 10:26:53
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: Angelica

Idag ska vi bara va inne då det regnar och snöar här. När sambon kommer hem ska jag åka iväg och handla en externhårddisk och lägga över alla mina bilder på efter viruset vi fick igår. Vill ju inte att alla bilder ska försvinna.

2008-01-21 @ 11:39:51
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback