MYS

2008-01-14 22:31:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var William somnad idag då , gick väldigt lätt idag ingen protest inte . Somnade i min famn jag blev så varm när han låg där o myste , så blev änna lite kall nu när jag la ner han i sängen , mammas lille plutt , älskar när han är sådär go o bara vill ligga tätt intill en o bli älskad . <3 Visst är det underbart med barn ? Att en liten människa är så beroende av en , det känns skönt att vara så behövd . och veta att jag är allt för honom , och han är självklart allt för mig oxå . Det finns inget underbarare än att vara mamma , men visst är det påfrestande ibland och man känner att man inte alltid har tålamåd alla gånger . Men annars är det , det bästa som finns ..

Annars har jag inte gjort så mkt mer ikväll , pratade lite med min bror i telefon .. Annars bara tråååkat ;/ Man gör aldrig ngt speciellt längre , bara de gamla vanliga .. Men det är väl så att vara småbarnsförälder , det är därför det ska bli så skoj o åka iväg på en Kryssning o få komma bort lite o inte bara vara Mamma Marie , utan få vara Flickvännen Marie .. Och bara få njuta för stunden lite , få komma bort från Trollhättan om det bara är för en natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback