NÄRA

2008-01-30 22:35:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Japp inte alls långt kvar tills vi åker nu =O) Tyvärr har vi hört att det kommer blåsa en hel del , dock inte så skoj för jörgen som är åksjuk =/ Men hoppas det ska gå bra iaf . Har packat ner lite kläder o hygienartiklar så man kan vara lite fräch , batterierna till kameran sitter på laddning , kommer även ha med mig en batteriladdare , så jag kan fota våran "mini - semester" lite ^^ hihi ..

William somnade vid 21 i vanlig ordning , han har lärt sig att det är sova dags då ! Ska packa det som Wille behöver ha med sig till sin faster så han klarar sig undertiden hans mamma är borta ! =O) Det är mycket som ska packas ner , massa blöjjor , skickar med ca ett halvt paket , hellre för mkt än för lite , massa massa kläder efersom min herre är en mästare på att spy ^^ sen så klart småsaker som babysitter , vagn , leksaker , salvor o alvedon . Just in Case ..

Nu ska jag gå o ta en kvällsmacka o snart sova , så det blir morron nån gång , känner mig som ett litet barn påjulafton , ^^ hihi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback