OM MIG

2008-01-12 00:16:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


tänkte berätta lite om mig , då jag fått en kommentar om det ..

Jag heter då Marie + att jag har 2 fula mellan namn Zetterblad ..
Jag är född 1988 , den 18:e April .. Vilket innebär att jag fyller 20 i år ! Wiiihoo ..
Jag är född på BB i Borås , kl 06.06 . Jag va en liten tjej när jag föddes bara 2975 g & 49 cm !
Min mamma heter Eva-Britt & min pappa heter (hette) Gunnar . Han gick bort 070116 .
Sen har jag tre bröder (Tommy , Hans-Krister & Lennart)
Är uppvuxen på Kristineberg i Borås , där jag bodde framtills jag va 14 år , för i Januari 2003 blev jag placerad på ett behandlings hem i Trollhättan , pga min mamma inte klarade av att sätta gränser för mig , utan jag gjorde som jag ville o sket i allt typ , skolan skolkade jag bara ifrån , o eftersom det är skolplikt här i Sverige blev jag placerad där fram tills Juni 2004 . Trivdes jätte bra där jag bodde , det var en skoj period me samtidigt jobbig period i mitt liv . Jag träffade kärleken i mitt liv då , nämligen min sambo . Men att bo i en främmande stad långt från sina vänner va jobbigt . men i juni 2004 flyttade jag hem till Borås , jag fick en egen lägenhet som jag bodde i fram till Juli 2005 då jag flyttade tillbaka till Trollhättan och ihop med Jörgen .. I Mars 2005 , närmare bestämt den 17:e förlovade vi oss . och den 24:e augusti 2007 föddes vårat första gemensamma barn William .

Lite kortfattat om mitt liv !

Kommentarer
Postat av: jessica

haha dom namnen vet jag vilka det är,,ska jag säga? haha nej då..=PP

2008-01-12 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback