ONSDAG & ÅRS DAGEN :/

2008-01-16 10:23:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då var det Onsdag (Lill-Lördag) , William vaknade tidigt idag , men det va lika bra eftersom vi skulle iväg tidigt , så då hann jag mata han utan att behöva stressa . Kl 9 skulle vi vara hos BM , och allt gick jätte bra . Fick väga mig , vikten va väl ok (enligt mig) vill dock ner lite till .. Hon kollade BT  och det va bra det med . Sen pratade vi lite om vilka p-piller jag skulle ha , hade ju hormonfria innan , men nu fick jag med hormoner i . Så jag hoppas verkligen att dom ska funka bättre så jag slipper ha mens hela tiden ..

Sen bar det av hemåt , o nu är vi hemma .. Kommer en kille o ska ev köpa vårat gamla köksbord i eftermiddag , jag hoppas verkligen att jag kan få det sålt . Vore så skönt om vi blev av med det ! :)

Ouff , idag är det 1 års sen du lämnade mig , idag är det ett års sen du dog :'( Känner mig lite ledsen i mitt hjärta idag och alla mina tankar går till dig pappa .. jag älskar dig förevigt .. <3

Kommentarer
Postat av: maddek

beklagar sorgen av din pappa. styrke kramar madde

2008-01-16 @ 12:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback