ONSDAG

2008-01-23 10:48:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


William somnade tidigt igår och likaså hans mamma , efter att jag hade kollat på klart på i huvudet på Gynning gick jag o la mig . hur jäkla trött som helst . Vaknade vid 8 imorse när William vaknade och ville komma och kramas med sin mamms o papps . Han åt frukost tillsammans med sin pappa , gottigt med gröt tyckte han . :)
Nu är han hos sin pappa och jag skriver några rader ..

Skulle egentligen till Åsa o fika idag , men hennes sambo har blivit sjuk så hon ville inte smitta oss , så vi får bli hemma idag =/ menmen .. får fika en annan dag istället . Så nu blev min dag händelselös , vet inte alls vad man ska göra idag :( Det snöar lite ute nu med =/ ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback