ÖPPNA FÖRSKOLAN

2008-01-28 17:52:07 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Nu är vi nyss hemkommna , vi har vart på öppna förskolan idag o busat med dom andra barnen , william visade hur fint han kunde sitta =O) *Stolt Mamma* Han sitter ju inte så stadigt , men det går i några sekunder iaf , snart är han nog stadig på det med , övning ger färdighet !

William somnade på vägen hem , men han får inte sova så länge till , vill hellre att han sover inatt så snart blir det att vakna , han ligger fortfarande kvar i vagnen , jag hade inte hjärta att väcka han när vi kom in , så han får ligga och gosa lite till .

Angående inlägget med babyskyddet så .. vi har en akta graco logico S , som vi hyrt från BB , o william får inte alls plats i den om han har overallen på sig , eller aah plats får han ju men jag kan inte knäppa bältet utan att trycka o dra som bara fan , o så ska det väl ändå inte vara? ska dom inte kunna ha overall på sig ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk ner till en affär som säljer bilbarnstolar och fråga dom. Är ju det bästa på ett sätt för de vet ju hur barn ska sitta och inte sitta.
Jag kommer ju vänta ett tag till men sen är ju inte Tore lika stor som Wille är och jag har en bra bit kvar på min stol innan Tore växt ur den.

2008-01-28 @ 19:23:34
Postat av: Angelica

Vad jag som skrev inlägget här över men något hände med datorn så mitt namn och de kom visst inte med!

2008-01-28 @ 19:24:21
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: malin

har samma bilstol som du och börjar tycka att min snart 5 månaders tjej sitter lite halvdåligt i den. Kommer inte funka att ha den i 4 månader till...

2008-01-28 @ 19:34:29
Postat av: jessica

ring till dom ni hyrde den av å klaga å fråga om det ska vara så

2008-01-29 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback