PÅ SMÄLLEN

2008-01-24 19:16:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har varit en riktig segdag =/ inte gjort nått vettigt verkligen .. Frida ringde idag , o vi pratade bort en stund som vanligt . så skönt att ha någon att prata med som känner exakt samma när det gäller det mesta ! det är som att ha hittat sig själv fast i en annan individ . tänk er det ? Hur ofta händer det liksom? :-)

Sen har jag legat i soffan o tittat på "På Smällen" o fan va man kände igen sig i den filmen , hur man behandlar sina killar , vet ju att jag inte va speciellt snäll mot J , när jag väntde Wille . J kallade ju mig för monster ett tag .. haha . men man får passa på att vara elak när man e gravid , när annars har man en ursäkt för att vara det?
o när förlossningen var , fick verkligen rysningar i hela kroppen , o typ börja halvlipa när hon fick bebisen på magen , vilken känsla det är att föda barn .. Absolut det häftigaste jag gjort i hela mitt liv !

Nu har jag precis lagt in lite räkningar som ska dras imorn .. =/ Usch tråkigt som bara den . pengarna försvinner lika fort som dom kommer , men måste ju betala dom :( imorn blir det en sväng till Överby , ska köpa nytt koppel till Rocky eftersom det gick sönder i förra veckan , och kolla på en musikmobil till William om vi hittar nån . Annars blir det nog rätt lugnt , ska ev laga lasagnette ikväll till kvällsmat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback