TISDAG

2008-01-15 11:22:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var det tisdag idag då , William vaknade vid kvart i 9 idag ! :)  Min gos har sovit jätte gott inatt , fast snurrat runt i sängen o kastat ner nalle björnen som han har i sin säng , tok unge ! Han fick lite gröt till frukost , det va namnam , sen kom pappsen o prata me han då tappa han koncentrationen för att äta totalt , pappa var ju mycket roligare att prata med , han älskar sin pappa mest tror ja , skrattar o blir så lycklig så fort han ser honom , det är kärlek <3

Nu har han precis somnat , efter lite käk , hann inte äta så mkt innan han somnade , lilla plutten :p Så la han i sängen så han får sova nån timme istället . Han har vart super glad hela morronen o bara hoppat o lekt o haft sig . I eftermiddag ska jag tvätta ;/ Bläää va det är tråkigt .. men men , ett illa måste :(

Blir nog ingen promenad idag , det är så tråkigt väder ute , bara regnar hela tiden :( hmpf , jag vill ha sol o  sommar nu !! GEEE MIG !! Men denna sommaren kommer väl regna bort den med :/

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback