TISDAG

2008-01-22 10:13:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jobbig dag igår =/ Bara massa skit .. men men ..
Gick iaf o mötte Åsa & Elin igår så gick vi till öf , o umgicks o tjatde som vanligt . Vi skulle egentligen ha träffats idag o fikat men eftersom jag har tvärtt tid idag =/ så får vi ta det imorn ist . Bajs oxå ! Jag ville verkligen fika , men jag behöver verkligen tvätta idag oxå :( Och det är lite svårt för mig att vara på två ställen samtidigt .

Gick o la mig tidigt igår med , kl 22 ! Pallade inte att sitta uppe .. Så jag gick o kramade kudden , det kändes bäst så ! Blir nog säkert så ikväll med .

Annars är mitt liv inte så funny just nu .. Händer NADA ! ..

Kommentarer
Postat av: mia

Hinner vi träffas något i helgen gullisar?
Puss!

2008-01-22 @ 13:34:54
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback