Trööött ..

2008-01-01 12:49:10 Dagboken
» Kommentarer(0) «


William sov till 9 imorse , o då var jag fortfarande dödstrött , för jag vaknade när Jörgen kom hem vid tre tiden , så vi satt och pratade lite så kom väl inte i säng förän kl va 4 igen . så allt var jag trött imorse , men jörgen gick upp och tog William , så jag kunde få sova lite till, vaknade strax innan klockan va 12 . Då kände jag mig helt utvilad .. :)
Sen gick Jörgen upp till gamla lägenheten och skulle ta de sista som va kvar medans jag stannade hemma med William . Eftersom han inte hade ätit då , kände jag att det inte va någon ide att ta med han upp , när jag närsomhelst skulle få gå hem igen o mata honom .

Sen skulle ev Mia komma hit sa Jörgen , hon åker ju till Sthlm igen imorn så vore skoj att träffa henne innan hon åker . sen skulle väl Åsa & ngt av hennes bedårande barn komma oxå :) Älskar hennes kids , dom är så underbart goa så dt finns inte :) Mina små troll som jag kallar dom .. *ler* Annars blir det lugnt idag .. Bara mysa med familjen ikväll . För snart börjar ju Jörgen jobba igen :/ Har vart skönt att ha han hemma måste jag säga .
Nej nu ska jag plocka undan lite här hemma .. kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback