Äntligen klar

2008-07-17 16:48:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då var man äntligen klar med den hemska tvätten, vagnen blev tvättad den med, så den har jag precis satt på klädseln på igen, skönt att man har en sån vagn då hela klädseln är avtagbar, det hade ju inte funkat annars om det inte gått, menar barn är ju barn, och vet ju inte att man inte ska kladda i vagnen :) Så bra Emmaljunga! För så var det nog inte förr med alla vagnar kan jag tänka mig.. Nej jag gillar våran lilla räcer =) Klart att det finns jätte många vagnar som är snyggare än den, men jag gillar den =) Fast sen lite längre fram så blir det väl en sulkyliknande vagn :)

Nej nu ska jag ta itu med resterande tvätt som ska vikas o stuff. Sen kanske man ska klä på sig o komma ut lite, funderar på det. Har ju suttit inne hela dagen, så skulle va gott med lite luft, plus att solen skiner ju ute =) Får funderas lite :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback