Äntligen klar

2008-07-11 16:19:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var jag äntligen klar med tvättfanskapet, ligger dock i högar på min säng och ska in i garderoberna, men det har jag inte riktigt orkat med ännu, William sitter ute i vardagsrummet och leker, vi ska klä på oss om en stund och träffa Åsa. Men innan dess ska jag ha lagt in tvätten, ska bara hitta orken först, bör byta om oxå.. Men det är ett senare problem^^ haha!

Nu ska jag inte tvätta förän på torsdag igen, högen kommer nog vara stoooor då. jaja vi får se! Ska bli skönt att komma ut lite i friska luften då vi suttit instängda hela dan, tar ju med mig regnskyddet ifall de skulle börja regna, undra när Jörgen kommer hem idag då tro? Får ringa och fråga honom sen..

Nej nu ska jag fixa detta så vi kommer ut nån gång.. HoJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback