Besök

2008-07-16 12:47:28 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu får jag o William strax besök :) Alexandra ska komma hit o hälsa på nu, det va längesen vi sågs sist, så nu hoppas jag att hon har massa massa skvaller till mig, hihi! Ja en del ska hon allt få berätta, speciellt om sin nya pojkvän, det är jag väldigt nyfiken över, så jag kanske borde gå och sätta på lite kaffe, så vi kan fika lite :) Har inget direkt fika mer än Mariekex, men det kanske duger? hehe, jag vet inte.. Va längesen hon träffade William nu med, hon kommer nog tycka han har blivit jätte stor jämfört med när hon såg han sist.

William har precis käkat lunch, fick bli lite spagetti & köttfärsås vilket han tyckte va smaskens! :) Alltihopa slank ner iaf, men det var väl väntat, matvraket själv, hahah! :) Nej nu ska jag gå o titta på Våra bästa år innan det knackar på dörren : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback