Fredag 25/7

2008-07-25 09:52:11 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Äntligen Fredag! Vilket innebär att det kommit pengisar idag :) Wiihoo.. Dock skulle Jörgen låna pengar av mig så han kunde hämta ut sitt "mirakelskärp" Jag kallar det så föt att när det kostar så mycket pengar så ska det ta mej fan vara ett mirakelskärp, dock för jag tillbaka dom pengisarna till mig när han fått sin lön, den borde komma på måndag tror jag. Så då blir jag rik igen, haha! Älskling är på jobbet nu, åkte imorse.. Så nu är jag och lilleman ensamma hemma, Han har vart lite ledsen nu på förmiddan för jag var tvungen att dra fram dammsugarn, han har gått och blitt livrädd för den.. Jag fattar inte varför, han har aldrig varit det innan.. Och jag måste ju dammsuga, så jag kan inte göra så mycket åt saken.

Men lite napp gjorde susen sen, tur han har sina små nappar vad vore livet utan napp lixom :) Idag ska vi gå till Slussarna och köpa oss en räkmacka och njuta :) Åsa med familj skulle väl oxå följa med. Sen blir det att åka och handla när Jörgen slutat jobbet, ska köpa mig en påse godis som jag ska få gotta mig med i helgen =) Tycker faktiskt att jag är värd det :) Eller hur?

Ska nog gå och ta mig lite frukost o sen gå o messa Åsa o se vilken tid vi ska ses :) P&K

Kommentarer
Postat av: Liza

Va gött att du fick pengar idag! Jag får inte mina förens på måndag fast jag skulle fått dom imorgon(om det varit vardag).. =(

2008-07-25 @ 18:17:35
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Har du och jörgen delad ekonomi?

2008-07-25 @ 20:28:01
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Denniz har också blivit rädd för damsugaren det senaste.. har inte hellr varit det innan. En dag öppnade han städskåpet och fick syn på damsugaren och började gråta =D så rädd är han!

2008-07-25 @ 23:45:21
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback