Lastbil

2008-07-09 11:01:54 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Om en timma kommer Jörgen och hämtar mig, ska nämligen åka med han en sväng i lastbilen.. William ska vara med Carina en stund medans jag är med Jörgen ♥ Skönt att få vara lite ensamma tillsammans även om det blir på hans jobb, men det är ju nått iaf, just nu ligger lillskrutten och sover så jag ska packa ner det han behöver ha med sig. Sen ska jag se vad jag kan ha på mig oxå, kameran åker med, ifall jag hittar nått skoj att fota :) hihi.

Jag älskar verkligen allt som har med foto att göra, skulle gärna utbilda mig till fotograf, det är ju drömmen, en vacker dag kanske den blir sann :) Man får drömma och spara ihop till en utbildning =) Nej nu måste jag grejja!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi kan bli fotografer ihop ;) vill oxå lära mig allt sånt.. hehe men dagen va kalas bra!

2008-07-09 @ 20:27:20
URL: http://becson.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja visst, all egentid är guld värd!

2008-07-11 @ 03:57:56
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback