Lördagkväll

2008-07-12 23:54:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej hopp, inte blivit mycket bloggande idag, men ja lusten har inte riktigt funnits.. William somnade vid 8 tiden, då han va jätte tröttis idag, men så som han hållt igång är inte det så konstigt. Sen tog Jörgen sig några öl och några groggar, och har gett sig ut på krogen nu, så jag sitter här ensam o tror jag ska lägga mig i soffan och smaska på mitt godis! Finns inte så mycket annat att göra, sen ska jag väl snart gå och lägga mig, gissar ju på att Jörgen kommer vara bakis imorn, så då lär ju han ligga halva dan i sängen...

Ska iaf träffa Åsa & Co på förmiddan innan hon ska iväg och jobba.. Måste skriva Grattis Grattis till Åsa btw :) Så glad för din skull så det är inte klokt va glad jag är för dig, hihi! Nej om man skulle flytta sitt feta arsle härifrån, jag är så arg på min dator ändå, haha! Suttit o pillat med min press på familjeliv, men skiten hänger sig så fort jag är där inne, så jag vill kasta ut den ur fönstret! Gaaah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback